FAQ

Neki tekst u opisu...

image
Kad ćete mi poslati paket?

Artikle naručene do 11h prepodne uglavnom šaljemo isti dan, a one naručene nakon tog vremena možemo poslati tek sutradan ili prvi radni dan ukoliko se radi o vikendu il praznicima.

Imajte na umu da kurir nekada dođe pre 11h, pa se može desiti da paket naručen u 10h bude poslat tek sutradan. Na ovo ne možemo da utičemo.

Ukoliko je Vama hitno i neophodna Vam je isporuka danas-za-sutra, molimo do pre naručivanja pozovete naš Call centar i raspitate se da li je moguće da paket stigne i da li su paketi već predati. Kupujte blagovremeno kako biste izbegli neprijatne situacije. Ukoliko se desi da stanje artikla nije ažurirano i naručen artikal nemamo na stanju, o tome ćemo Vas obavestiti kao i o vremenu za koje možemo da nabavimo željenu igračku. Ukoliko ne želite da čekate, Vaša porudžbina će biti otkazana.

Kolika je poštarina?

Paketi poslati AKS kurirskom službom imaju fiksnu poštarinu bez obzira na težinu paketa i to je 250 dinara. Za narudžbine preko 3000 dinara poštarina je besplatna tj. mi snosimo troškove. Poštarina se automatski obračunava i uključena je u krajnju cifru.

Kada mogu da očekujem paket?

Pakete šaljemo radnim danima, dok pakete poručene tokom vikenda i praznika šaljemo prvi radni dan. Takođe, uvek ih šaljemo danas-za-sutra. Medjutim, kada će paket biti kod Vas zavisi isključivo od kurirske službe AKS.

Paket možete očekivati na adresi u narednih 5 radnih dana, zavisno od plana dostave kurirske službe. Paketi se isporučuju u intervalu od 8h do 17h radnim danima. Kada će stići na Vašu adresu ne znamo i uvek možete proveriti status pošiljke preko Broja za praćenje ili pozvati Call centar kurirske službe na telefon +381 15 600 600 i raspitati se.

Kako da proverim gde se paket nalazi?

Kada predamo pakete, biće Vam poslat KOD za praćenje pošiljke (Broj za praćenje) na telefon koji ste dali pri naručivanju i možete u svakom trenutku videti gde se nalazi Vaš paket OVDE. Potrebno je da Broj za praćenje unesete u polje predviđeno za to i kliknete na lupu.

Stigao mi je paket i iznos je veći nego što treba

Ukupna cifra koju ste dobili pri naručivanju i u mailu je konačna i sadrži troškove poštarine. Dodatni troškovi ne postoje i kurir ne može da Vam naplati više od toga.

Nažalost, nekada se desi da kurir traži da platite za dodatne troškove ili povrat novca pod izgovorom da su to "skriveni troškovi". Neki kupci plate iako nisu sigurni da bi trebalo, ne uzmu fiskalni isečak i tek kada kurir ode zovu nas da se žale. Mi u tom slučaju ne možemo ništa da uradimo jer ne kontrolišemo rad AKS kurira niti imamo uvid u naplatu. Uglavnom je slučaj da je kurir tu razliku uzeo za sebe i na taj način oštetio kupca. Ovo je dešava retko, ali je problem na koji moramo da Vas upozorimo. Da ne biste bili žrtve takvih prevara, uvek tražite račun od kurira bez obzira preko koje službe naručujete pakete. Sve službe, nažalost, imaju ovaj problem.

Ukoliko ste platili dodatne troškove, niste uzeli račun i kurir je otišao, predlažemo da pozovete AKS call centar na telefon +381 15 600 600 i uložite prijavu. Tražiće Vam podatke i adresu kako bi ustanovili koji je kurir doneo Vaš paket i podneti prijavu protiv njega. Mi možemo uložiti žalbu u Vaše ime, ali nemamo informacije koje Vi imate i ceo proces bi trajao mnogo duže.

Ukoliko se slučajno desi da Vam kurir da isečak na kome zaista postoje neki dodatni troškovi, koliko god oni bili mali, molimo da nas pozovete na telefon 064/00-80-222 dok je kurir još kod Vas kako bismo rešili nesporazum.

Paket mi nije stigao

Da li ste dobili Broj za praćenje? Preko njega možete proveriti status Vaše pošiljke OVDE i gde se trenutno nalazi s obzirom da mi u to nemamo uvid. Kada predamo Vaš paket kuriru mi prestajemo da budemo odgovorni za njega i ne pratimo isporuku.

Ukoliko prodje duže od 5 radnih dana, a Vi još uvek niste dobili svoj paket, molimo da pozovete korisnički centar Aks kurirske službe na telefon +381 15 600 600 i raspitate se kod operatera. Tražiće Vam Vaše podatke i Broj za praćenje pa ga nemojte izgubiti jer ih mi ne čuvamo. Ukoliko se desi da ste SMS poruku izbrisali i nemate Broj za praćenje paketa, svejedno ih pozovite, a oni će pokušati da nađu paket uz pomoć ostalih podataka.

Nešto nije u redu sa paketom koji je stigao

Na stranici Reklamacije imate proceduru u slučaju da Vam je stigla igračka koja je polomljena, oštećena, pogrešne boje, da Vam nije stigla kompletna narudžbina i sl.